reklama

Ako ma Microsoft po dlhej dobe milo prekvapil

Vcera som spravil jednu zvrhlost nazyvanu update Windowsu. A nie hocijaky. Som zastancom nastavenia Automatic Updates = OFF a netaham si teda hocico do pocitaca. Po dokladnom prestudovani asi 200 prispevkov na roznych forach som pristupil k rozhodnutiu ze si updatnem Windows. A ked uz Update tak poriadny....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Pracujem na windowse nie preto ze som jeho zastancom, ale preto ze som sa nenaucil fungovat na Linuxe. Nehanbim sa za to, je to fakt. Dovodov moze byt viac, ci uz nedostatok casu (fakt ho nemam na rozdavanie) alebo skor lenivost. Ked vsak vezmem do uvahy ze denne 2 hodiny stravim studiom (som programator a nechcem zaspat dobu) tak si to dokazem odpustit. Ked som sa vcera rozhodoval spravit Update Windowsu bol som rozhodnuty pre instalaciu Service Pack 3 (SP3). Od par znamych viem ze pokial chces aby tvoj pocitac komunikoval s Microsoftom tak povediac prednostne je dobre ked patris medzi jeho beta testerov. Nakolko nemam v oblube vyplnovanie kadejakych formularov , pomohol stryko Google. Nasiel som stranku kde po stiahnuti suboru WindowsXPSP3Hack.cmd som sa stal clenom privatneho klubu Beta Testerov Microsoftu. Staci si ten subor stiahnut a po nalogovani sa ako administrator 2x kliknut nan. Co to spravi? Akurat sa prida do registrov par udajov ktore hovoria Microsoftu ze ste jeho Beta Testerom. Naco je to dobre? SP3 je pokial sa nemylim uz volne dostupny, kazdopadne vsak ako beta tester mate, aby som to povedal laicky "prednostnejsi download". Nasledujuci krok bol kompletny backup systemu a potom uz len cez start menu klik na Windows Update.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na stranke Microsoftu mi nabehli moznosti Updatov bud Express alebo Custom.

Po kliknuti Custom som mal moznost stiahnutia SP3. Cely subor mal 70MB. K comu to bolo dobre. SP3 obsahuje vsetky updaty v jednom od cias SP2 + par veci ktore su nainstalovane vo Wiste. Nakolko som odmietal tahat cokolvek , vzdy som ten Update odkladal. Takze ked uz, radsej vsetko v jednom. Samozrejme musim spomenut, ze akonahle som spustil instalaciu, moja prva myslienka bola ze mi odide kompletny system, ale co uz. Cela instalacia zabrala asi 10 minut, a zmeny ktore som zatial pozoroval su hlavne v tom, ze pocitac je o nieco vykonnejsi. Zatial som nezaznamenal nevysvetlitelne padania aplikacii ako v minulosti. Pocitac mi ide ako hodinky, takze mozem potvrdit spokojnost.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

K tomu aby som sa dostal k suboru, ktory mi umoznil stat sa Beta Testerom som cerpal informacie a aj link na stiahnutie odtialto: http://dailyapps.net/2007/11/hack-attack-get-windows-xp-sp3-through-windows-update/

Moj zaver je ze po dlhej dobe mozem povedat ze Microsoft ma s Updatom milo prekvapil. System neskolaboval, ba co viac je stabilnejsi.

Peter Akarkor

Peter Akarkor

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mojim domovom je miesto kde prave zijem ale vlastou navzdy zostane len jedna krajina. a mozno preto to tak trochu boli .....Kodex BlogeraFeedjit Live Website Statistics Zoznam autorových rubrík:  TutorialyNezaradeneZazitkySúkromnéPolitika

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu